Bila Aku Gelak Guling-Guling Tengok MAHARAJA LAWAK!

Assalamualaikum & Hai,

Ingat nak buat entry pasal MAHARAJA LAWAK semalam malam. Aiseh, hati tengah kusut, entry pon kena lar tunda kan. HUHU!

Satu perkataan je yang sesuai untuk rancangan ni, BANGANG! Asal aku cakap bangang. Bukanlah bermaksud aku marah atau bengang ngan cite ni. Tapi kerana tahap kelawakan yang tahap melampau tu yang buat aku berkata sedemikian. 

HAHAHAHAHAHAHAHA! Aku nak gelak sat. Bukan apa tetibe teringat scene JAMBU. Macam nak p pijak ja muka dia. Buat lawak tak hengat manusia laen langsung! Tahap melampau sangat ini! Aku gelak sampai lar sakit perut. Bukan nak berak. Kelakar sangat! 

Scene best. "Tok ketua, tok ketua, tok ketua" Mata Yus ngan Taukey dari kanan ke kiri. At last, Yus bengang buat muka comel cam kanak2 riang hentak2 kaki. Aku hentak jugak dada si Yus ni! HAHA! Dorang mia muka asal camtuh eh?! Tak hengat betoi lar! Belum cakap lagi, baru tgk muka pon dah lawak. Awat lar ada manusia macam ni dalam dunia!

JOZAN pon best. Nak wat camana. Dah aku mmg minat tahap jin lar kt zizan ni. Frust jap sebab dia kalah ABPBH. Takpa2, sam pon ok gak!

Pasaipa Johan bley wat suare Yusuf Haslam dengan begitu bergaya sekali ye? Awatlah hang bukan boypren aku. CIS! Berangan tahap biawak ye!

Scene best ,"Asal balik je mabuk,asal balikje mabuk. Papa nak lepas ni kau keluar mabuk balik tak mabuk"HAHAHAHA! Boleh pulak bapak dia cakap cam2. Mintak kaki betoi lar JOZAN ni.!

Contestant laen pon ada gak aku suka. SEPAH, dulu aku tak suka sekarang bila aku tengok muka depa terus aku suka. Memang lar aku kena carik suami ciri2 dia kelakar. Hidup penuh dengan awet muda! NABIL pon best. Ingatkan drama je ade bersiri, lawak pon ade ek. Boleh lar Nabil, asal kau bahagia sudah!

Semua best, cuma Amir 2 tak lar kelakar sangat, tapi kenapa org ketawa? Ketawa kat dia or ketawakan dia. Maksud yang berbeza ye kawan2 sekalian. Wallahualam..

To all peserta MAHARAJA LAWAK, teruskan buat lawak antarabangsa yang melampaui batas, sebab bila tengok hampa, hilang sket stres di hati. !

p/s:mandi dulu. bertafakur lama sangat atas katil, letih kot beb!kantoi!


HAHAHAHAHA! AWAT MUKA HAMPA NI LAWAK SANGAT! 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Naddia berkata...

jozan cam tak bape nk mnyerlah laa...rasenye nabil best..

sue mohd berkata...

JAMBU+JOZAN+NABIL = GELAK GULING-GULING. hahaha.

yaya berkata...

nadia: lar nape jozan kureng sket. x bley watpe lar. chek dah tahap babun suka depa. huhu!
sue: ang tgk weh. aku macam nak p tumbuk muka depa ja. pada2 ar wat lawak pon. mmg bley kena pnyakit kentut bedarah ah! :)

syakey berkata...

frust tak dapat tgk!

T__T

yaya berkata...

syakey: dun worry . astro sntiase ade ulangan.

Catat Ulasan