10 Things I Hate About You

Assalamualaikum & Hai,

Bukan mengenai 10 perkara yang aku benci mengenai kau, tapi ini berkenaan siri tv yang baru aku tengok. 10 things i hat about you.

First time aku tengok cite ni. Quite interesting gak. Tetiba aku stop pegang remote dan teruskan menonton cite ni.

Banyak yang aku tak bape nak tau sangat pasal cite ni. So, sekarang ni aku siap set time kat dalam henset aku supaya every thursday sharp 10 o'clock henset aku akan berbunyi tepat jam ini. Ah, hebat jugak penangan dia.
So sekarang aku nak sambung research tentang cite ni ngan lebey mendalam.


salah satu sebab aku tengok cite ni because of him. addicted to him oledi! badan ketul2 siot! terghairah sekejap.



p/s: sesape yang ade story pasal cite ni meh lar sembang2 ngn aku. jgn lar kedekut ilmu sgt aih.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Melle Abadi berkata...

channel mana?

yaya berkata...

melle: 8tv dear. try p usha. kot2 menawan di ati. :)
blade edge:tengs for visit me. will visit u sooner. happy blogging 2 :)

Catat Ulasan